reklama

Ja a Praha na margo or btw.

strácame narezané slzy v zlož.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

1) strácame narezané slzy v zložitej atmosfére

a

 vzduchom šetríme ako s láskou

2) občas diamantmi dláždime cesty

a

prachom katujeme vlastné viečka

(no nikdy však nie sme schopní vytiahnúť z rukáva svoj posledný tromf)

3) ulice prahy sa sčasti podobajú môjmu nezmyselnému spôsobu existencie

(cudzincami neprebádané

a

domácimi x-krát prechodené)

4) som si však istá, že na ňu pozerám ešte stále iba cez polootvorené okno zo 4. poschodia

o cigánskom plači - fragmenty

v mysli počujem zvuky hárf a cigánsky plač

ktorý steká ľahko pomedzi struny

že vraj aj tá moja

moja duša sa dokáže ukľudniť iba vtedy ak nepretržite naráža do brál

a

a

a

v tichu opíjam slzy

v dave vyhynutého kmeňa

a

a

občas by som aj im najradšej podrežala žily.

 

Ingrid Surgentová

Ingrid Surgentová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Inklinujem k malým kaviarničkáma večerným križovatkám, ktoré ma vždy zastavia. It´s all. Ďakujem za pochopenie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMoje veci

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu